søndag den 29. juli 2012

Zoo og et par bukser

Så kom søndagen vores store datter har set frem til hele ugen. Vi skulle i Zoo med min svigerfamilie. Og turen blev også nydt af alle. Vi var godt trætte, da vi kørte hjemad. Så da ungerne var lagt og jeg havde set lidt OL, skulle der laves lidt kreativt.
Tidligere i ugen havde jeg været i Stof2000 og købe noget drengestof. Og gud, hvor var udvalget skuffende. Nogen, som kender et godt sted at handle stoffer?
Men jeg fik da købt noget to forskellige blå stykker og et stykke med flymaskiner.
Klippet og syet blev det til disse bukser.



Der nogle små fejl. Men resultatet er ok, når man tænker på hvorlænge siden det er jeg har syet. Jeg skulle være lidt opfindsom, da mønstret var lavet til ripkant i top og bund, men jeg er ikke den store fan af ribkanter. Så nu er jeg spændt på om knægten kan passe dem imorgen. Kryds fingre.

2 kommentarer:

  1. De er flotte ;) du skal besøge denne butik i Helsinge, der er 15 % rabat på alt stof indtil i morgen ;) www.wgarn.dk

    SvarSlet
  2. Takker. Det var dejligt at komme igang igen. Ved du om det også gælder netbutikken?

    SvarSlet