lørdag den 13. oktober 2012

Meget lang tid siden.....

Så kom der lidt tid i tidsplanen til at jeg kan få skrevet lidt. Her har været meget travt på det sidste, så derfor har bloggen og det kreative været nedprioteret. Ja, hvad er der sket på det sidste. Vi havde en skøn ferie i den spanske, men jeg synes godt nok at det var hårdt at komme igang igen efter ferien.
På jobbet knokler vi lige nu, men det er dejligt at have noget at lave. Vi ahr haft en sommer, hvor der INTET har været at lave end at surfe på nettet. Det bliver temmelig kedeligt i længden.
Jeg har deltaget i nogel give away's men uden de store håb om at vinde. Men jeg var sgu dejlig heldig og har vundet hos Pia. Så den glæder jeg mig til at få hentet og så kan man jo håbe hun byder på lidt te og lækker kage.

Vi er så heldige at min svigerfamilie har inviteret os på safri i Sydafrika til februar og i den forbindelse har jeg ønsket at blive bedre til at fotografere. Lære at bruge et spejlrefleks kamera rigtig. Så jeg går til foto hver onsdag. Det er super hyggeligt og lærer en masse. Næste gang skal vi lærer at redigere i PhotoShop Elements og til skal man jo have lidt billeder at redigere. Vi var i torsdags ude og fotografere omkring Bækkegårdskolen i Ølstykke. Jeg har taget dette billede og håber at kunne gøre noget sjovt ved det, når vi redigere.


Når man skal lære at benytte et spejlrefleks kamera, er det en fordel at eje et. JEg har længe lånt min fars gamle aflagt et. Det fungere super godt og ville nok godt kunne trække mig nogle år. Men min skønne mand har fortalt mig at jeg godt kunne få en nyt kamera. Så jeg snakkede længe og mange gange med min far. Og han rådede os, nok mest mig til at købe et Canon 650D....Men det lå bare ikke i hænderne på mig eller manden. Så vi endte med et Canon 60 D Og det er gude skønt.

Så det er hvad der sket på det sidste hos mig.

1 kommentar:

  1. Ihh, det lyder spændende med foto og kamera.. Byder gerne på kage snart, har bare også monster travlt på arb for tiden... Men snart ;)

    SvarSlet