onsdag den 6. marts 2013

Meget lang tid siden

Det er vist ved at være meget lang tid siden, der er sket noget her. JEr er enormt dårlig til at huske og tage billeder af mine ting.
Jeg har bagt mange kager lækre kager, synes mine kollegaer og mine unger (og lidt manden) synes mine boller er skønne.

Det kreative er kommet igang igen. Jeg har fået syet en dejlig cowboy nederdel til min datter, en skøn elefant og en masse andet, som jeg ikke kan huske. Men det er også de vigtigeste ting, da hun elsker dem.
Jeg har sat mig et mål i år. Jeg vil lærer at hækle. Jeg har allieret mig med en vennine og min mor, så må det sgu være muligt at lærer.
Jeg har faktisk også haft et andet mål i år og det er alleredet nået. Jeg har nemlig ikke kunne gå i høje hæle eller hæle generalt, men nu har jeg lært det og min mand er dejlig tilfreds med det :-)

Jeg skal nok blive bedre til at opdatere herinde....

1 kommentar:

  1. Godt at du er tilbage :) Efter I var hos mig, fik jeg lavet den magiske ring, men så gik jeg i stå og hækletøjet ligger i bunken.. hehe, men jeg må snart i gang.
    Knus

    SvarSlet