torsdag den 18. oktober 2012

Jeg glæder mig til jul......

Jeg elsker julen. Det at hygge med familien er det jeg holder allermest af. KAroline og jeg har de sidste par år julesmåkager og lavet konfekt. Det skal vi helt sikker også i år. JEg tror bare vi laver lidt mindre potioner end vi plejer og så mange flere forskellige slags.
Vi skal ihvert fald lave........
  • Brunkager med massere af hele mandler i og på
  • Vaniliekranse, som forhåbenlig når at kølened inden de bliver spist...FARMAND
  • Chokoladespecier med meget chokolade
  • Asterskage efter mandens farmors opskrift, samger vidunderligt
Og så skal vi kigge lidt i børnekogebog eller to og se om der er noget KAroline har specielt lyst til at lave. Lillebror er slet ikke stor nok til at bestemme endnu, så det får hun lov til.

Men til julen høre sig også julekort til og jeg har for nogle år siden købt nogle ark med julemotiver, som skulle bruges til et eller andet. De er så blevet til lidt julekort.

 
Der er flere af samme slags, men det er vist ikke helt nødvendig at vise dem alle sammen. Jeg har sat motioverne fast med tykke stykker tape, så de har lidt 3D effekt. De er faktisk ret gode, synes jeg.

1 kommentar: