onsdag den 17. oktober 2012

Teposer og hygge med min datter

Jeg satte mig ved vores spisebord over for min mand, som sad og samlede LEGO. Og lige pludslig kom Karoline listende og sagde det vil jeg også lave mor.....
Så fik hun lidt teposer, en limstil, en saks og noget karton. Og så skulle der laves kort sammen med mor. Men er også smart, da både hendes farmor og faster har fødselsdag på tirsdag. Så var der lavet kort til dem fra hende. Men så kom man jo i tanke om at William fra børnehaven har fødselsdag på mandag, så skulle han også have et kort og det skulle være med et hjert, for han er min kæreste, sagde hun og fniste.....
Jeg fik lavet tre kort stille og roligt. Et julekort og to fødselsdagskort.

Karolines kort blev sådan her. Hun syens det er sjovt at klippe og klister med mor.

Så en af de næste kommer der nogle flere julekort op her på siden. Det er nogle som er lavet for længst, men som ikke er blevet vist frem.

1 kommentar:

  1. Der er nu ikke noget bedre end når ungerne vil deltage i de kreative sysler :) elsker også bare når Oliver kommer og vil være med!

    SvarSlet